dimecres, 19 d’octubre del 2011

Sopar i rànquing 3r trimestre

Ei, el rànquing del tercer trimestre ja és aquí !
I ve acompanyat de les fotos del sopar. Aquest cop no hi haurà crònica ja que ens falta l'encarregat de fer-ho,en Marc, que a darrera hora va causar baixa ! Però per resumir podem dir que novament no van faltar els volcanets de postres, que amb els vins vam canviar del Montsant a la Terra Alta, que fou un èxit de participació i que va ser una nova vetllada ben interessant. Aquí ens teniu :





Ja som 8 que hem aconseguit el repte, al Marçal només li falta mig punt i al David , el Marc i la Patri els queda molt poc. Un èxit
Destacable l'entrada brutal del Xexu, que ja ho té fet amb un trimestre!

Bernardo : -12 punts
Vallhonesta / Mitja Marató Sant Cugat

Marc : -5 punts
Mitja Marató Sant Cugat

David : -4 punts
Mitja Marató Sant Cugat

Hansi : Repte assolit
Entre tots destacar la Half Iron-Man de Berga !!!!!!!!!!!!!!!

Joangi : Repte assolit
Zero patatero !

Oriol : Repte assolit
Montesquiu / Matagalss-Montserrat / Marató de Collserola

Jordi B. : -14 punts
Home, a sobre de ser pare, ha de còrrer ?

Xexu : Repte assolit
Cursa dels Monegros / Marató de Benasque / Matagalls-Montserrat

Patricia : -4,5
Santa Cristina d'Aro / Vallhonesta

Marçal : -0,5 punts
Mitja Marató Sant Cugat

Jordi R : Repte assolit
Matagalls-Montserrat

Núria : Repte assolit
Taga / Mitja Marató Sant Cugat

Albert : Repte assolit
Taga / Mitja Marató Sant Cugat

Àngel : Repte assolit
Olla de Núria / Burriac Atac /Mitja Marató Sant Cugat

Caterina : -13,5 punts

Bernat : -10,5 punts

Edu : -15,5 punts ( ?)

Aleix i Ovidio : ???

7 comentaris:

NURIA ha dit...

i torno a ser la primera!!!!!!!!
i m'encanta haver assolit el repte!!
i m'encanta anar a sopar amb vosaltres al Terra Dolça!!!!
i m'encanta els soparillos que comencen a ser clàssics!!!!
i m'encanta el blog,el run, i els acorrecuites!!!!

joangi ha dit...

I a mi m'encanta aquesta vitalitat !
Núria, que continui !
I estic encantat amb tot plegat !

Titus ha dit...

Encara em falten 5 punts???? Sí home!!!!

Vols dir que no et descomptes perquè us acompanyi a més curses??

Sempre amb l'aigua al coll per assolir el repte...coi!!

David C ha dit...

I jo?? 4 punts?? Això són 4 deumils, i només tinc previst 2.
Hauré de tornar a còrrer una mitja sense entrenar?
Em destrosareu...

Marçal Pros ha dit...

escriuré algo...però poc...ja sabeu que no vull ser el centre de l'atenció....

estic repassant el tema i "atisbu" alguns problemes per fer els 0.5 punts que em manquen

veig que hauré d'improvisar alguna cursa (tinc el novembre a petar, el cap d'any presumiblement estaré el país basc,...)

Suposo que sempre trobaré una cursa al cap d'any del tipus "Lasterketa Gernikako" o "korrika bilbo" que m'ajudarà a assolir el repte...

Bueno, así son las cosas y así se las hemos contado...

joangi ha dit...

Ostres Marçal ! Has escrit ! Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoe !!!!!
Però jo volia al reportatge de la mitja , ja, ja,..
No importa, l'important és participar !
David, TItus, no hi han excuses, el calendari us permet fer 4 i 5 punts i fins i tot més !!!!
Som-hi acorrecuites !

runner dude ha dit...

hem fet objectiu, pero a seguir correns...no pain, no win!

ànims als que us falta poc!