dimecres, 5 d’octubre del 2011

Per la mitja sempre fa calor !

Comença l'octubre, ja ha arribat la tardor, les fulles cauen i ens comencem a abrigar perquè arriba el fred..... fred ??????????
Però si estàvem a 30 graus ! Si senyors, els valents i valentes que van còrrer la mitja marató de Sant Cugat vau ser uns herois. Des d'aquí la meva felicitació als acorrecuites Hansi, Àngel, Marçal, Albert, Marc, Bernardo, David i Núria, i a tots els altres amics corredors.
Ja ho veieu, en ple estiu de Sant Miquel, els nostres representants acorrecuita van decidir fer l'estrena oficial de la samarreta del grup. Recordem que l'extra-oficial ja la va fer el Bernardo.
El seu color groc llampant va facilitar la tasca d'aquest reporter que avui us mostra la seva feina i que espera que us agradi.
També cal fer una menció especial pels supporters Alba, Gemma, Irantxu, Unai, Ade, Xexu, Caterina, Anna, Maia, Marc, Martí,.......
Amb l'Alba ens ho vam passar molt bé fent aquest reportatge i esperem que també ho feu vosaltres visualitzant-lo !


I com a curiositat : Que hi fa un paio sobre de la meva bicicleta ? Doncs que vaig fer de bici-ambulància !!!!!!!!!!!!!!!

10 comentaris:

NURIA ha dit...

Felicitats al reporter més entregat, als seguidors, als animadors, als corredors..... Tot i que la cursa fa pujades-baixades i calor.... és un plaer correr al poble.
Estic contenta de correr entre amics, als meus carrers i veure familia i amics que ens animen sense parar....
Espero seguint corrent amb tots vosaltres... tot i que m'agradaria acabar alguna cursa amb el David de la maneta...... Vinga David som-hi!!!!!!!!!!!!!!!!!

NURIA ha dit...

Ah!! i ja és el segon comentari que faig abans que en Marc!! bien!!bien!! bien!!!

David C ha dit...

Núria, no facis trampes. T'aprofites que el Marc està off per avançar-te, jajaja.

Això d'arribar de la maneta, fa temps que no estem al mateix nivell, però tot arribarà, no perdis l'esperança, jejeje.

Joan, magnífica reportatge. M'encanten les fotos amb el Martí, ja ens les passaràs amb ressolució alta. Gràcies pel reportatge.

Salut.

Patricia ha dit...

ostres, quina enveja em fa!!!!!!!!!! m'hagues encantat correr la mitja de la meva segona residència....però amb el poc que estic entrenant darrerament no hagués estat a la vostra alçada....MOLTES FELICITATS A TOTS!!!!!!!!!!!!

Eduard ha dit...

Fantastiques fotos Joan!! Tot un crack de la camara!! ... i per cert s'em cau la baba!!

Titus ha dit...

Carai!! Que xules les fotos!!! I ja veig que us baralleu per avançar-me en els comentaris, jeje...la propera m'hauré d'espavilar!
Quina llàstima que quan jo vaig passar pel punt on eres amb el Marc, Joan, estava tant desfet que no era capaç ni d'aixecar els braços!
Però m'ha agradat veure que la samarreta li queda de conya!!
Bé, cursa cansada, però córrer a casa val la pena!
Felicitats companys!!

Josep Caballé ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Josep ha dit...

Em vaig cansar com un burro i can Ganxet se’m va fer etern, però estic content.
Et ben juro que a Can Gantxet pensava que no la tornaria a fer mai més però després de beure’m l’aquarius ja pensava en la de l’any vinent.

alba ayneto ha dit...

Molt xules les fotos Joan!! la veritat és que l'equipo reportero ens ho vam passar molt i molt bé!!ara! el que té mèrit de debó és el que vau fer la mitja amb la calorada que feia!!

felicitats a tots!!!!!!

runner dude ha dit...

enhorabona a tots: runners i supporters videografics!!!

va ser una cursa ideal, llastima que algun runner (mes jo que algun d'altre) no vaig acabar gaire be. dies enrere em vaig fer un pinçament al genoll, pensava que no era gaire i vaig correr amb genollera. cap al km 14 tenia un fort dolor a la zona de la ingle. resum, em vaig lesionar el "sartorio" dret, el muscul mes llarg del cos (desconegut fins al moment, ja uqe pensava era un altre... ;-)).

a mitjans de novembre encara arrastro molesties.

tot i aixi, vaig poder millorar la meva millor marca personal en aquesta prova al rebaixar quasi un minut i deixar-la en un modest 1:38:01 segons el garmin.

apa, a fer km (o milles)

bye for now!