dissabte, 31 de gener del 2009

Recta final de la lesió














Bona tarda companys atletes!!!

Jo també em sumaré a la causa i començo a contribuir a donar vidilla al blog, que aquestes coses valen la pena!!
Només volia extendre al col.lectiu el meu optimisme de cara a la ja molt propera recuperació de la lesió que m'ha fet començar el nostre repte amb 'mala pata'. Dilluns es compleixen els 15 dies des de la visita al metge, i tres setmanes des de la lesió. Així que espero poder sortir aviat a prendre les primeres hores de contacte amb l'asfalt (si no ho aconsegueixo ja no tindré excusa), i començar un entrenament seriós per tal d'afrontar en condicions les properes curses.

He de recuperar l'avantatge que m'heu agafat!!!!!!

Per cert, Marçal, tenia jo raó: la teva primera cursa d'esquí de fons només valia 1 punt!!! (les normes són les normes...)
Joan, m'agradaria que em transmetessis un bocí d'aquest amor propi i coratge que et permet seguir fent matxotades cada vegada en condicions més extremes...
Apart del Joan, el Marçal i l'Oriol, la resta heu obert el vostre 'casillero'???

Apa, per acabar, us adjunto una foto de l'últim partit que vaig jugar, del precís instant en què em vaig trencar el dit, i perquè veieu que no m'ho invento. No hi ha cap dubte: era falta claríssima!!!

Apa siau!!!!