dimecres, 13 de març del 2013

3 Monestirs

 Ens trobem un grup de runners  ben divers,
acorrecuites, juniors, castellers, Mestre, Doctor i Amic del mestre i doctor.
Ens intercanviem mails i waps previs.
A la sortida ens definim ben ràpid, abans de sortir del Monestir ja tenim a l'equip dels NO-DESPENTINATS (Mestre, Doctor i Amic del Mestre i Doctor) en primera posició.
En Segona posició sortim els JUNIOR (i una acorrecuita-Junior), que abans de l'estació de Volpelleres ens quedem endarrerits perquè els ACORRECUITA ens avança.
En quarta posició surt un acorrecuita amb l'equip dels  CASTELLERS. Surten 30 minuts més tard.

Durant la cursa ens anem enviant waps.... Els No-despentinats, ja ho veieu, van ultra-ràpids, jo crec que tenen ales perque volen per les muntanyes. Ells corren, però malgrat el vent que feia, ni es despentinen. Envien fotos d'ells refrescant-se pels rius...... i en un plis-plas...arriben a Montserrat a l'hora de l'aperitiu. Aquest grup és el que arriba primer a Montserrat...però no a casa (jejejje)



               
































Els Acorrecuita TEAM, van a ritme, molt bon ritme, i de seguida els perdem de vista. Quasi els hi trepitgem els peus, però quan arribem als controls ells ja han marxat. I quan arribem a Montserrat, ells ja baixen amb el Cremallera!!!!!!


















Els Junior comencem tranquils, prudents, és el punt de partida per l'entrenament de la TRAIL de CAP de CREUS. Anem caminant i correm per avançar a la gent que camina, perque així a la pujada de la MOLA no ens facin endarrerir. Excel.lent tàctica, per cert, perque a la pujada de la Mola estem sols. Aprofitem per aturar-nos a fer aquelles coses que normalment fariem al lavabo. I en un tres i no res,  ja som a dalt. No ha sigut gens difícil...però Montserrat està lluny, encara.





A la Mola fa vent, i l'Artur es sent "agobiat" pel "crono". Cada km vaig preguntant a l'Ivan com anem..... i l'Artur vol anar "na fent". A la baixada l'Ivan i jo comencem l'aventura de les cabres, i fem allò que tant ens agrada, còrrer en baixada i per la muntanya!!!! A partir d'aquí ja només ens atura els controls-avituallaments i alguna pujadeta. A l'Artur el deixem sense pressió i anirà fent fins a Montserrat.


Per cert..... i dels Castellers Team?? ai, ai, ai.... el Marçal ens havia avançat al km 11-12..... però a cada control ens el trobem
El Marçal?? no tira??..... el genol???

Anem caminant i  l'Ivan i jo estem farts de veure davant nostra una parella, de la qual la dona anava coixa, (i podria dir més coses d'ella que només vaig pensar) . Decidim avançar-la si o si.
I un cop avançada.... entomem la pujada final. I ho fem amb el Marçal.




El Marçal i jo recordem quan fa 15-16 anys haviem fet la mateixa cursa, solters, sense nens i més joves!!!!! jejejejejje



Com a resum personal.... L'arribada al peu de la Mola avorridota, força urbana.... La pujada a la Mola maca, amb excel.lents vistes al mar, Pirineus, Montseny... i Montserrat, of course. Després de la Mola molt més animat, en el sentit que hi ha poca urbanitzacio, i les baixadetes-pujadetes, algunes exigents, no son mai ofegadores. No cal aturar-se per res.
El temps, espectacular, perque no fa calor, però el sol i el vent donen sensació de puresa a l'ambient.

Objectiu de l'entrenament assolit. He provat les cames i responen, he provat el cardio i perfecte! Els bastons i jo som una única persona. Què em cal millorar? Si vull assolir temps a Cap de Creus hauré de còrrer més, exigir-me més i sobretot no pèrdre ni un minut als avituallaments.
Estic en ello!!!!

No és gaire rellevant, perque els 3 Monestirs no es cursa, però  de 700 participants, vem arribar tots abans del 95  (el na fent-un xic més tard), en 8h, en 9h ,9,30h, i  11h (el na fent). Ah! i jo la 7a dona (jejje)
Vaja, jo crec que ens podem sentir satisfets de la feina feta!.
Per cert, avituallaments excel.lents per 16€....something happens with the world-runner.

Felicitats a tots, doncs.
Final d'una cursa super-preparada a nivell comunicatiu!!!!

Visca les noves tecnologies!










4 comentaris:

Unknown ha dit...

Bé, felicitats a tots. 54 km no són gens fàcils.

A veure quan us podré seguir màquines............

Unknown ha dit...

la veritat és que amb la Núria es va fer molt curt!!!!

Bon entrenament per CdC!!

David C ha dit...

No sabeu quina enveja m'heu fet.
I magnífic això d'estar interconectats tota l'estona entre vosaltres.

Felicitats per la gesta.

Salut.

bibi ha dit...

Ei, posa Bibi, però sóc el Joangi !
Quina enveja que em feu !!!!
I a sobre d'excursió per la meva muntanya !!!
BO, felicitats per la cursa, especialment pel Marc Pitarch, que tenint en compte que no feia aquests trotes va aguantar com un campió. I gràcies , un copmés, Núria, per la immediatesa en la crònica !
Apa, a continuar corrent i jo recuperant-me