diumenge, 23 de gener del 2011

NOVA SECCIÓ - LA MÚSICA QUE ENS FA CÒRRER

Nou any, novetats pel bloc.

Una vegada que el Titus ha publicat l'acta de l'assemblea anual dels Acorrecuites, és hora que encetem un dels nous projectes que portem madurant "la comissió del bloc" des de fa dies.
En Joangi ja va llençar la idea en el sopar: crear un TOP 40 de les nostres cançons, les que fem servir per còrrer, les que ens motiven per còrrer, les que escoltem en la línia de sortida d'una cursa per motivar-nos, o simplement les que portem al Ipod.

A la dreta del bloc podeu veure una nova secció: La música que ens fa còrrer.

Allà anirem penjant les cançons que ens aneu comunicant (de moment, 2 ó 3 per runner), enllaçades al youtube per tal que les podeu veure/escoltar mentres esteu llegint les entrades del bloc.

Si voleu, a la vegada que ens passeu les cançons, per mail o en comentari sobre l'entrada, , ens podeu dir que us motiva d'aquesta cançó, i si ens doneu permís, ho publicarem en una única entrada quan tinguem el TOP musical finalitzat.

També seria un detall que digueu que us sembla la iniciativa, com a comentari sobre l'entrada, i que ens passeu cançons, ja que sense la vostra col·laboració, aquesta secció no tindrà cap tipus d'éxit.

A mode d'exemple, he publicat 3 cançons que a mi em motiven alhora de còrrer:
  • Eye of the Tiger (BSO Rocky): el meu primer 10.000, any 2008, la cursa de Bombers, emocionat per fer la meva 1ª cursa, línia de sortida, 10.000 persones a l'espera de l'inici, i de cop sonen les notes de Rocky, brutal, adrenalina a tope, tota la gent saltant i cridant com boja, i a còrrer.
  • Waitin' on a Sunny Day (Bruce Springsteen): simplement una canço que m'encanta escoltar quan entreno, quan comença a sonar en l'Ipod, sense donar-me compte, augmento el ritme de carrera.
  • Highway to Hell (AC/DC): em fa recordar que si no entreno, la cursa es pot convertir en un infern.
Bé, esperem que us agradi i que aquesta iniciativa tingui una bona acollida entre tots els "acorrecuites".

16 comentaris:

Titus ha dit...

Fantàstica iniciativa!!!
Hi afegeixo una nova cançó: Born to Run, de l'Springsteen.
A part de ser una cançó amb marxa, que va in crescendo, té un títol que per a nosaltres, ja ho diu tot. No creieu?
Apa! Ja aniré pensant en més cançons...

NURIA ha dit...

nen, està genial la idea... he hagut de mirar la biblioteca per saber-ne exactament tiotl i cantant!!

1-SI TE VAS,de shakira. Perque més d'una vegada he vist a dones que s'han quedat penjades perque els payos han marxat amb jovenetes... i la cançó em dóna energia!!!!!
2-THIS IS THE LIVE-de Amy Macdonald, perque m'agrada el ritme...
3-NÚRIA-dels Pets, perque la puc cantar, perque em recorda la meva joventut, i quan estic corrent m'animo!! és clar NÚÚÚRIAAAA!!!

I en tindria més, però hem dit 3, no??
No sé si són representatives... de tantes que en tenim a l'ipod!!!!

runner dude ha dit...

bona iniciativa...

bufff...a l'ipod hi porto unes 100 cançons d'ampli espectre, desde pop, rock, hip hop, indi, electronica, alternatiu, folk-punk fins a 4 cançons catalanes...

us passo 3 cançons recents:

I LOVE THE WAY YOU LIE - Eminem feat. Rihanna. despres d'estona picant contra l'asfalt, em fa recuperar el ritme

WAVING FLAG - k'naan . Good for charging the bateries quan queda poc per meta. Per sort, la vaig coneixer despres del mundial de sud-africa.

QUE NINGÚ PENSI PER TU - Que et moqui la Iaia. Apa, xavalins...supereu aquesta. En Joan us donara referencies! ;-)

Vinga aneu comentant i fem rondes...

NURIA ha dit...

Angel, "que et moqui la iaia" al Ipod???
No sé, no sé..... Ho hauré de comprovar.... Al spotify no surt, eh?? Cd'S?? Jo només ho havia sentit en K7!!! Al youtube ho acabo de posar i rien de rien... No sé com s'ho farà el Joan per penjar-la...

Albert ha dit...

Vaja, em sebla que no coincidirem en cap cançó.

1.- BACK CHAT.- QUEEN
Ritme molt marcat, però curteta. Ideal per rampes.

2.- ADDICTED TO LOVE.- TINA TURNER

La darrera canço de la Marató de BCN 2010. Durada justa pel darrer km, i encara et sobra un minutet........

3.- DRAGON ATTACK.- QUEEN
Senzillament perque m'agrada.

En tinc d'altres més "trankiletes" per concentrar-me però no us les poso........

Salut i km's


Repeteixo una mica, però

NURIA ha dit...

Ei, que ara estic llegint emails i comentaris amb la música.... i és guai, eh??
A veure si el Joan fa feina, i les penja!! Si no pots amb video, penja només la cançó....

runner dude ha dit...

ai...nuria que t'has enganxat...el joan et donara resposte??? no se, no se....

resto de frikis, poseu cançons...que el blog d'acorrecuita enganxa!

li he comentat tambe al david si es pot ordenar les cancons per carpetes i veure les fricades completes de cadascu, al estil la playlist del marc, la playlist de la nuria....

apa ho deixo aqui!

David C ha dit...

Aingel,
investigaré si es pot fer això que dius.

Patricia ha dit...

Idea genial...la música és una petita intimitat del corredor

VIVA LA VIDA (coldplay). Quan l'escolta penso en el barça i tot el que han treballat per aconseguir el que són ara i m'animo.

I GOT A FEELING (Black eye pies)..sé que és molt comercial, però anima molt.

REVOLUCIÓN (Amaral) és canyera i la puc cantar perqué em sé la cançó.

ara només queda fer un CD amb totes elles per quan sortim a entrenar plegats i anar cantant com si fóssim uns boyscout

Titus ha dit...

Me'n falten dues! De moment en diré una altra, i espero no haver-te-la fotut, Joan:
-Where the Streets Have no Name, de U2.
Perquè encara recordo la sortida de la meva primera cursa, la de Bombers, on quan van començar a sonar els primers acords i la gent es va posar a córrer i a cridar, se'm va posar la pell de gallina!!
I què carai! Perquè és una gran cançó...

runner dude ha dit...

vinguen my dears,

animeu-vos, no deixem que la música defalleixi...

per cert, abans de començar...premi per la patricia (hola patricia, que tal?encantat...) doncs té dues cançons que jo també porto al iPod! Quines?? Doncs adivineu-les... no dic res, però mentrestant, us n'en dic tres més:

Un violinista en tu tejado - em sembla que és d'un tal Melendi, un xiquet força peculiar, per dir algo. No conec res més d'ell, només aquesta cançó que em dona bon rotllet i "salsita pa' correr".

Black Velveteen - Lenny Kravitz. Per dir-ne alguna del Lenny...Joan, ja saps que en tinc més, no?

Lace Up. Save Lives - Nike Red. Tv commercial de Nike. El vaig sentir per primer cop l'any passat a la cursa de bombers...em va posar de 0 a 100 el dinamisme que transmetia. Vet aqui que vaig baixar considerablement la marca en 10k. Un cop a casa vaig buscar l'anunci al youtube i desdoblar l'audio...per posar-lo al iPod!

Apa nens, seguiu fent joc...

rd

ps: joan/núria com va el vostre projecte? ;-)

Hippy ha dit...

Felicitats per la iniciativa. Vaig tard, però es que no tinc temps de mirar ni el gmail. Doncs jo per córrer vaig per feina. Tinc el box set d'AC/DC passat al mp3 i vaig a pinyo fixe. No tinc cançons soltes. Vaig passant de CD a CD tal com raja. Així puc córrer moltes hores sense parar, je je, je. Fins que s'acaben les piles.

runner dude ha dit...

ostia hippy,

no sabia d'aquests gustos musicals. si que has evolucionat...potser en comptes de dir-te hippy potser que comencem a anomenar-te "heavy"... ;-)

rd

joangi ha dit...

Ei, en deixo anar una per començar. En aquesta primera tanda de tres posaré cançons actuals i en una següent ja ens endinsarem en els clàssics.
"Coquet, coquette" dels Of MOntreal.
Cançó del 2010, friqui però molt canyera d'un grup que he conegut fa poc. El video és salvatge, però lògicament jo no ho sabia quan la vaig escollir. Per posar-se a l'Ipod a tota castanya !

Patricia ha dit...

Nois, us poso algunes de les canços que vaig sentir en les 4h i 19min...i em van animar a continuar el ritme.

- Turn Around (5,4,3,2,1)- Flo rida
- When love takes over- David Guetta
- Fight or this love- Cheryl Cole
- 4-3-3- Els amics de les arts

i per últim una cançó que m'agrada molt i vull compartir-la amb els que no la coneguin...the scientist-coldplay

vinga, que no s'acabi la música

joangi ha dit...

Ja ho he posat més amunt, però ho torno a incloure aquí per tal de que quedi ordenat.Afegeixo la meva segona Lever l'ancre, una fricada dels Alfa Rococó, un grup gavatxo hortera que m'encanta ! La cançó va creixent de ritme i encaixa amb el compàs de còrrer.
També volia posar Il ya des cigales de La Rue Ketanou, però no hi és a youtube amb un so decent. Llàstima. Però queda aquí.