dimecres, 26 de maig del 2010

Motors a fons a Montmeló !


Bona matinada a tots els aficionats de les curses ! Avui viurem un gran premi com mai l'havieu viscut ! Una gran cursa al Circuit de Catalunya de Montmeló !
Ens trobem al padoc dels Acorrecuita , des d'on seguirem amb intensitat aquesta cursa que promet moltes emocions. Els nostres corredors estan disposats a tot. Entre ells dos veterans, David Ciercoles i Joangi. El Rubinenc espera millorar les prestacions del seu sauber, que aquesta temporada li està donant molts maldecaps. L'altre. el mirasolenc Joangi, està donant el màxim rendiment al seu Renault. Els nous tampoc es queden enrere. Ainguel, que ha trencat tots els records en la temporada del seu debut amb Ferrari, disposat a continuar amb la seva ratxa, i Berni, el debutant , que avui mateix s'estrenarà amb el seu Toro Rosso i intentarà aconseguir un resultat positiu.
Aquest matí hem tingut la sort d'intercanviar unes paraules amb Berni. Li preguntavem per com veia la cursa i aquesta era la seva resposta : Ei, que passa ? A tope. Estic a tope ! I a més a més , aquest matí en Joangi ens ha dut amb el seu cotxe de forner amb un bon rotllo que t'hi cagues ! Hi havia molles per tot arreu. Quin flipe. Je, je... Avui l'armo. Bé, jo el que vull es olorar l'asfalt!" Haurem d'averiguar la qüestió del pa i li desitgem a ell i als altres catalans el millor!

No esperem més , anem a línia de sortida. Recordem que en les qualificacions, només Ainguel i Joangi han pogut lluitar per la pole, ja que els altres dos han caigut en la Q2.
L'ambient és immillorable. La calor comença a apretar i els semàfors es posen en vermell. Atenció....Arrenca el gran premi de Montmeló !!!

Atenció al primer revolt, Ainguel ha guanyat quatre posicions i es fica en el grup capdavanter. Joangi es puja pel piano, però es manté i al darrera David i Berni es queden junts en posicions intermitges.
La cursa s'ha iniciat a un fort ritme i ja podem comptar les primeres diferències importants.
Atenció doble revolt, la "chicane", Ainguel que intenta un avançament...Uff
Mare meva, quina emoció. Sembla que Berni i Ciercoles mantenen un ritme prou bó, però qui està apretant és Ainguel, que està marcant els millors temps. I si senyors, volta ràpida pel santcugatenc. Mentrestant Joangi està avanaçant a tort i dret i s'apropa a la posició d'Ainguel. Senyores i senyors, estem veient un autèntic espectacle !
Coberta la primera volta, hi haurà l'aturada a boxes.
Tot segueix igual, el repostatge ha estat impecable.
Atenció que Berni ha aconseguit passar a Ciercoles i s'ha llençat a la caça del del davant. Increible, quina maniobra. Si, si, ho aconsegueix i segueix apretant el pedal. El debutant donant lliçons. La cursa continua.

Queda molt poc per la meta. Les bandera està preparada, i el guanyador ja el tenim aquí. Ainguel serà el primer dels nostres, seguit per Joangi, que aconsegueix la volta ràpida apretant el Renault. ! I el seu millor temps en aquesta distància . Bravo !!!!!
Gran paper també del Toro Rossso de Berni, que passa un segons abans del Sauber de Ciercoles.
Aquí teniu les imatges del gran premi !


I en format diapos :



Felicitats a tots !

5 comentaris:

NaT ha dit...

Mare meva. Crec realment que podries deixar la feina de professor (feina entre cometes, jojojoojjojjooojjo. No saltis només es la conya de sempre) per fer-te cronista. Jo no tinc cap contacte, però si envies alguna de les teves cròniques a algun diari, revista o canal de televisió, segur que t'agafen. I lo del toro rosso bunisisisisisim. Soc de Ferrari des de els 4 anys, ijijjjiij, pro entenc que la meva forma física encara no esta a la altura de la escuderia del "cavalino rampante". I les fotos també molt bones. Agraïments als tres que vareu ser partícips del meu bateig running!!!! Crec que m'està enganxant el tema. Així que no deixeu les evolucions dels vostres cotxes i millor que porteu millores per el pròxim gran premi (que no se encara quin sera) perquè la meva escuderia està preparant un nou paquet aerodinàmic de la hostia!!!! ujajuaujauja. Bueno joangi, en tens prou amb aquest comentari? O m'he passat? Espero que et faci il•lusió. Repeteixo que ets un crack joanet.

NURIA ha dit...

Bernat?? Berni?? Crec que em sona... Casteller?? O antic-casteller com jo?? Quina gr``acia retrobar-te en el blog.
Felicitats Bernat pel bateig!
Felicitats a tots per la cursa, i per la causa.
Bona cr``onica Joan, i tu, com sempre, superant espectatives... Quina passada lo de les diapos, no??
David,.... no et reconec corrent amb cabell curt (glups!).

ovidio ha dit...

Muy original y divertido. Enhorabuena.

David C ha dit...

Joan, cada dia inventes formats nous de crònica, no sé a on és el teu límit.
Has obviat comentar la punxada de roda del meu Sauber del km 8 q em va obligar a reduir la velocitat en els últims 2 km.

Salut.

joangi ha dit...

Ei, escric en aquesta entrada per veure si aconsegueixo marca ben aviat, ja,ja.. Superstició ???