diumenge, 6 de març del 2011

La Mitja de Granollers

A manca de cròniques, un recull de les impressions dels nostres corredors

En Hippy diu :Sí, vaig estar a Granollers amb el meu cunyat (gràcies Albert, suposo que ja he teniu tot arreglat) i un altre col·lega. No la recordava amb tanta pujada..... Ja era la 3ª o 4ª vegada que hi anava . Vaig apretar massa al principi, amb tanta gent i vaig anar afluixant fins a La Garriga. Al final vaig fer 1h 43min, però el darrer Km s'en va fer etern. Em pensava que ja arribava al 20 i vaig sprintar 1 Km abans!.
D'Acorrecuites només vaig veure l'Oriol Botey en arribar. ( Esperem les teves impressions Oriol ! )

En Joangi diu : La cursa no sé, però abans de començar vem fer el numeret com és habitual amb nosaltres
Per començar, video a ritme dels Deep Purple. Cliqueu sobre aquesta adressa :

https://picasaweb.google.com/joangi70/MitjaGranollers?authkey=Gv1sRgCI7oqNGGgYqLIA#5581280333130094498

En Marc diu : Doncs jo tinc el peu dret amb 4 dits amb butllofes que semblen globus!!! Només un se n'ha salvat!!Per cert, a la foto, veig que faltaven les meves ulleres de sol. Desentono!! Això sí, la foto no té pèrdua. També es nota que és d'abans de la cursa...

El David diu : Jo estic baldat avui, em fan mal les articulacions (cadera i genolls) i baixar les escales es converteix en un suplici. Quan m'aixeco de la cadira o del sofà, fins que no s'escalfen una mica els engranatges, pateixo.De fet, tinc les mateixes sensacions que el dia després de la marató
Conclusió extreta de la cursa d'ahir: no es pot anar a còrrer una mitja sense haver-la preparat mínimament (i jo feia 3 setmanes o més q no sortia a còrrer...).
.

L'Àngel diu : On ereu vosaltres?? no us vaig veure...i mira que us vaig buscar.
vaig correr amb el Hansi, que era de facil localitzacio (en el foco de Corredors.cat).
jo estic be, be, pero vaig patir una mica al final. tenia encara força molesties al genoll i juntament amb la mitja de la setmana anterior no vaig anar fort per rematar. pero content amb l'1:35 final.
Per cert, deu-n'hi-d'ho amb el "repechonets"...de la cursa!!

En Berni diu : Aloha runners!!!!!!
Jo la veritat es que ahir estava fet pols i després de dinar em vaig passar el dia al sofá fins l'hora de sopar.
Pero avui m'he aixecat força bé. També ha fet estar de "vacances" i haver pogut dormit fins les 11h del matí.
La foto bonisisisisisisima.
Davis, ets un crack. Fer la cursa que vas fer portant 3 setmanes sense sortir es de cracks.
Marc, a mi també m'ha sortit una butllofa i el Hansi em va recomenar que millor no la petés.
Angel, ets un autista! Mira que no veure 4 gamarussos, posicionats estratègicament al costat del mega brou de caldo??????
On volies que estiguessim???? Pos al costat d'on donaven les coses per veure i menjar. jejejejejej. Quin pajaru!!!
Bueno, pos eso. A recuperar el físic i l'esperit.
Sortim avui un ratet? ejejjejejej.lo de la mitja va ser una tortura, i no esport)

En Hansi diu : Hola nens!
Un plaer compartir amb vosaltres els minuts post-cursa a l'entorn del caldo.
Berni, això de no petar les butllofes, jo he sentit que és millor no fer-ho, però de vegades ho he fet (jejeje). No vaig pensar a preguntar-te si el número de bamba era un més que el que gastes pel calçat de dia a dia (és una altra de les recomanacions que fan els que en saben).
Aingel, això de que vas córrer amb mi, per desgràcia va ser poca estona perquè vas anar massa espitós a partir del km 1,5...Si no, hauries pogut córrer tota la mitja al ritme que jo vaig anar. Com et vaig dir ahir, és molt important en les curses de fons, sobretot en mitges (i mil vegades més en marató), no passar-se de ritme a l'inici, i més si la primera meitat és exigent, en pujada, com ahir. Te'n faries creus de com estàs de diferent en la segona meitat d'una cursa si has fet a ritme adequat (sense passar-te) la primera meitat. I això és independent del cansament acumulat en dies previs, dels genolls, dels músculs, de la calor...sempre acabes amb més força i més bones sensacions si en la primera part de la cursa no et passes de la ratlla en el ritme.
Apa, ànims, però sobretot entreneu, que aquí hi ha molt campanero d'entrenaments que després a les curses ho passa fatal per no anar preparat.
Per cert, algú va veure al Ferran? No la corria també?


El Ferran diu : Vaig fer 2h i 5 min i vaig acabar bé.
En David afegeix : Això sí, després de la calçotada, quan es va aixecar de la taula, les cames ja li deien una altra cosa.

Apa, crònica diferent que heu fet tots plegats i jo he recopilat.

7 comentaris:

Titus ha dit...

jajajja!!! Aquesta sí que és una bona manera alternativa de fer cròniques!!
Però que no serveixi de precedent, que sinó ens escaquejarem tots de fer la feina!!

David C ha dit...

Brutal aquesta crònica.
Entre les fotos i els comentaris, crec q és de les millors q he llegit al bloc, encara ric ara.

Vinga, ànims i a seguir fent km.

Patricia ha dit...

Molt bona idea Joan...així tothom pot donar la seva versió de la cursa.

joangi ha dit...

Que no serveixi de precedent !!!!!
Per cert, com que el Hippy va dir que escolta el box sebcer del AC/DC , n'he posat una a la nostra recopilació, Hell Bells.
I jo afegeixo la meva segona Lever l'ancre, una fricada dels Alfa Rococó, un grup gavatxo hortera que m'encanta ! La cançó va creixent de ritme i encaixa amb el compàs de còrrer.

runner dude ha dit...

joan, bona re-cronica pero no se de qui es el comentari de les bullofes, diria que es del bernat, certament no era meu.

no us vaig veure tot i buscar-vos al principi. vaig baixar del turó amb temps pero res de res i a l'acabar tenia un dinar familiar. vaig donar un cop d'ull i marxar rapid...

jo tinc alguna foto del diari de la contrada on apareixia en Hansi. si vols et passo la foto i la pujes.

del tema croniques, encara en falten...si mes no podriem passar algun correu amb les fotos que vam pendre si els que les tenen no s'animen (2 turons, farell,...)

jo vaig passar mes cançons, si de cas el music admin si pot les vagi pujant amb les altres.

ja direu data pel sopar!

marranu ha dit...

buenos dias com k soc nou no m'allargare gaire.bona cronica, dir ke el david tenia rao de fet l'endema kuan m vaig llevar semblava el fraga pero a mida k anava passan el temps em vaig anar troban millor i al final vaig anar a jugar a futbol a st kirico.be cm dieu vosaltres salut i km

NURIA ha dit...

Bones!
Qui és "marrano"?? Tens algún alias més maco?? je, je, je....
Bé, bona crònica, i m'ha fet recordar els correus de butllofes petar-butllofes no petar...