diumenge, 22 d’abril del 2012

Orgullosa de vosaltres!


Ja tornem a ser a LA CURSA de les Curses per excel.lència: La cursa dels Bombers.
L'any passat l'agenda no ens va deixar temps de
còrrer LA CURSA.... i aquest any?
Jo no ho tenia clar.......
Però qui si tenia ganes de còrrer la cursa, de còrrer els seus primers 10 Km eren ma germana i la Deborah (l'amiga).
Ja haviem corregut les tres juntetes la Cursa de la Diputació l'any passat (5km)... però per ma germana, la seva cursa per excel.lència és la cursa de la SIDA (3km), on sempre té premi (per cert...TONGO?).

Em venia de gust còrrer amb elles, còrrer, animar-les i estar al seu costat en els entrenaments.VOLIA ACOMPANYAR-LES als seus primers 10km!
L'Elena i jo vem poder fer un parell d'entrenaments..... i jo notava molt bones vibracions....
Per la Deborah, l'esforç físic, també és molt d'esforç mental. Entre el seu marit (l'Albert T), l'Elena i una mica jo hem hagut de fer un esforç per demostrar-li que ella podia amb la CURSA. (El seu màxim van ser 6km a la Cursa de la dona i feia un any va abandonar la Cursa de 5km de la Diputació.)

El seu objectiu: Entre 60-65minuts.
El meu: ajudar-les a assolir-lo.

I si, avui ens trobem les 3 preparades a fer LA CURSA. Animades les Escamilla's i acollunida la Deborah.

La cursa l'hem començat com a mi m'agrada poc a poc i xino-xano (sortiem de +70), però

després de la primera pujadeta del Paralel, ma germana es sent bé, i hem anat corrent sota 6' el KM. I no calia animar-la gaire, perque la noia tira
i tira, i ens sentim molt cómodes.
La Deborah ha preferit ser prudent, i l'hem perdut de vista.
Ma germana i jo hem avançat al globus de +70.
Una pluja de 4 gotes a la plaça Lesseps ens ha fet recordar que a la Deborah li encanta la pluja, i segur que allò li hauria anat bé.
Avancem el globus +65.

Sabem que l'Albert Tuldrà ens espera a Via Laietana, i no aflueixem..... i ma germana s'anima al Km 8,5 i anem a sac. I l'Albert no es pensava que hi seriem tan ràpid... i encara no estava al lloc acordat. (Home de poca fe)
Jo no em creia el que veia, quan al km 9,5 ma germana sprinta a 5minuts el km, i inclús baixa a 4min 50seg!!!!!!!!
Reconec que em costa agafar el ritme i avançar a tantissima gent!
Finalment:


Elena: 58'08''
Núria: 58'09''
Deborah: 65'

NOIES OBJECTIU ASSOLIT!!
FELICITATS PER L'ESFORÇ!!
i , per la Deborah, FELICITATS PER LA SUPERACIÓ I PER CREURE-HI I NO ABANDONAR!!!
Albert, gràcies per fer de TAXI, i de les fotitos! i recollir dorsal, i....
GRACIES PER DEIXAR-ME COMPARTIR LA CURSA AMB
VOSALTRES!!

7 comentaris:

Pat ha dit...

Molt bé Familia Escamilla and friends.....si es que aquest clan pot amb tot i més...apa a celebrar-ho....i al proper any el Sr.Ramon també ha de correr...

NURIA ha dit...

Al Ramon ja li agradaria ja, córrer, però els malucs li ho impedeixen. Sort en teniu perquè si pogués córrer us deixaria a tota bastant enrere.
Ramon.

joangi ha dit...

Molta xerrerta de les altres, però les teves sensacions Núria ???
Gràcies per una crònica tant inmediata i d'una cursa tant "classica"
Ara només falta l'Ignasi dels tres germans per fer una cursa...

NURIA ha dit...

Joan! El meu germà el vaig convidar a entrenar amb les sisters.... però té molt gravat que diu als amics del futbol, que ell NO ÉS RUNNER!!!!!

Les meves sensacions: EXCEl.lENTS!!
EStic IN, a punt per la Costa Brava EXtrem!!!

Ignasi ha dit...

Olé les meves germanes per sota de 6 min/km!!!! Unes runners del tot!!! (per cert, l'entrenament es va suspendre i no perquè no hi anés jo... jejeje... Ah! i anaven a fer una tirada de 10km... No seria un bon començament per a mi.

David C ha dit...

Núria, magnífic això de liar la familia a còrrer.
Ara només falta liar a l'Ignasi, que a més del futbol s'enganxi al running.
Ja ho proves?

runner dude ha dit...

que be nuria. aixi, fent de coach a la helen&co.

la veritat es que, tot i les fotos petites, feu molt bona pinta. inclus les que s'estrenaven....

bueno, anirem engrescant a l'ignasi, que ja tenim dos octavians mes al grup de runners....el carles rubies i el sergi, el porter...deu quedar el nasi i el uktabi. pams a pams.... ;-)

ens veurem a la trail se?...anims per l'xtrem!!