divendres, 19 de febrer del 2010

Mitja de Terrassa: inagurant l'any runner

El passat 17/01/2010 es va celebrar la Mitja de Terrassa, cursa que inagurava el meu any runner.

A aquesta cursa va haver-hi una triple representació Acorrecuita: en Hansi, l'Àngel i jo mateix.

Per mi, aquesta cursa formava part de la preparació per la Marató de Barcelona, l'havia de còrrer a un ritme tranquil fent una tirada prèvia de 7 km (en total havia de fer 28 km), però un mal càlcul del temps va fer que arribés massa just com per còrrer ni 5 km previament.
Per tant, decideixo competir-la i sortir "a tope", a buscar marca personal.
A la línia de sortida m'ajunto amb un grup de 5 Correcats, que sé van a buscar el temps de 1h55'.


Els primers 10 km els corro molt bé, en temps de MMP, inclús la temible pujada dels km 7 al 9,5 la passo magníficament, però no sabia que després em passaria factura.

Al km 13 se m'aparix el "mur", amb una pujadeta de res. I d'aquí fins al final, un patiment.

El grup que anava a buscar l'1h55' es va disgregar, i amb mi es va quedar un dels companys, que em va anar animant i tirant de mi tota l'estona.
Si no hagués estat per ell, segur que hauria afluixat el ritme.

Resultat final: la meva segona millor marca en les 4 mitges que havia corregut fins llavors, en un recorregut que no era gens fàcil, en una mitja una mica dureta.

Temps final: 1h58'31''

I per acabar una foto just en el moment que es coronava el km 21, en l'últim esprint, per tal que veieu la meva cara de patiment.




1 comentari:

joangi ha dit...

Ara amb la perspectiva, ja veus que val la pena patir alguna mitja si arribes a la Marató ! M'agraden les fotos i m'agrada que hi hagi un altre runner apassionat de cròniques !